آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دختر بهار

روزت مبارک دخترکم..

1392/6/16 20:39
نویسنده : مامان آوین
286 بازدید
اشتراک گذاری

 


فرشته  زمینی من شعری زیبا از مهدی سهیلی رو تقدیمت میکنم 

 

..................................

 

دخترم با تو سخن مي گويم ‏

زندگي در نگهم گلزاريست ‏ 

و تو با قامت چون نيلوفر،شاخه ي پر گل اين گلزاري ‏ 

من به چشمان تو يک خرمن گل مي بينم ‏ 

گل عفت ، گل صدرنگ اميد ‏ 

گل فرداي بزرگ 

گل فرداي سپيد 

چشم تو آينه ي روشن فرداي من است ‏ 

 

 


گل چو پژمرده شود جاي ندارد در باغ ‏ 

کس نگيرد زگل مرده سراغ 

دخترم با تو سخن مي گويم ‏ 


ديده بگشاي و در انديشه گل چينان باش 

همه گل چين گل امروزند ‏ 

همه هستي سوزند ‏ 

کس به فرداي گل باغ نمي انديشد ‏ 

آنکه گرد همه گل ها به هوس مي چرخد ‏ 

بلبل عاشق نيست ‏ 

بلکه گلچين سيه کرداريست ‏ 

که سراسيمه دود در پي گل هاي لطيف ‏ 

تا يکي لحظه به چنگ آرد و ريزد بر خا ک 

دست او دشمن باغ است و نگاهش ناپاک ‏ 


دخترم گوهر من ، گوهرم دختر من 

تو که تک گوهر دنياي مني ‏ 


دل به لبخند حرامي مسپار ،دزد را دوست مخوان ‏

 

 

چشم اميد به ابليس مدار ‏ 

اي گوهر تابنده بي مانند ‏ 

خويش را خار مبين ‏


آری اي دخترکم ‏ 

اي سراپا الماس ،از حرامي بهراس ‏ 

قيمت خود مشکن ‏ 

قدر خود را بشناس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه ی آتنا
16 شهریور 92 20:46
دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان...

آوین کوچولو روزت مبارک


ممنون عمه جون

نازی ~
23 شهریور 92 18:15
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن ~
شیوا
28 شهریور 92 15:36
خدا حفظش کنه متین جون


ممنون عزیزم..همینطور رهای نازنین رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد