آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دختر بهار

حاضر جواب

1392/4/27 18:39
نویسنده : مامان آوین
196 بازدید
اشتراک گذاری

مامان عمو پورنگ ببینم؟!! نمیدونم جملت سوالیه یا خبری یه چیزی بین این دوتاس ولی منتظری تا اوکی منو بگیری و سی دی رو برداری وبری بزاری توی دستگاه تا پخش شه..تمام مراحل رو خودت تنهایی انجام میدی...گاهی هم که دستگاه سی دیتو نمیخونه..میگم ببین مامانی سی دیت خراب شد بخاطره اینکه نباید باهاشون بازی کنی ...خیلی علاقه داری که سی دیا رو ردیف کنی وباهاشون حرف بزنی وبازی کنی(فکر کنم همون خاله بازی خودمونه من وقتی بچه بودم با مداد رنگیام اینکارو میکردم شما با سی دیاتزبان)خلاصه اینکه سی دی رو میگیری جلو دهنت یه هاااااااااا ی جانانه میکنی یه دسمتمال برمیداری میکشی روشو دوباره میزاری تو دستگاه....جالبتر اینه که هر وقتم تمیزش میکنی کار میکنهاز خود راضینیشخند

 

روزای گرم تابستونی ماهم امسال با عمو پورنگ وطوطی آبی(ریو) سپری میشه ..صبح تا شب روشنه..امروز دیگه واقعا خسته شده بودم سرم درد میکرد وصداش رو اعصابم بود ..تازه از خواب بعدازظهرت بیدار شده بودی گفتی مامان طوطی آبی ببینم؟!! گفتم نه آوین جان برو بازی یا نقاشی کن..دوباره اصرار کردی..گفتم مامانی تلویزیون مال هممونه من شما بابایی ..نمیشه که فقط شما کارتون ببینی!! اومدی دوباره حرفتو تکرار کنی ولی مکث کردی ورفتی تو فکر ..بعد دویدی ورفتی سراغ  لبتابم گفتی مامان متین اینجا ببینم!!

ابلهدیگه جای هیچ حرفی نموند کلا همیشه یه جواب تو آستین داری..اعتیادتم اینجورایی که معلومه زیادی بالاس..ما هم بیخیال شدیم سردردمون فراموش شد ورفتیم که با هم طوطی آبی ببینیم

 

.................................................................................................................

بعدا نوشت:منظور از سی دی همون دی وی دیه هااااااااااااااااا منتها عادته دیگه !! شما بزرگ شدی بدون که دی وی دی بوده نه سی دینیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد