آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

دختر بهار

تولد 1 سالگیت مبارک

1391/3/19 19:46
نویسنده : مامان آوین
298 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر عسل  مامانی تولدت مبارک زندگی باتو خیلی قشنگه عزیزدلم خنده هات شیرین زبونیات شیطنتت ...هرروز که بزرگتر میشی بیشتر میفهمم بودنت چقدرخوبه زندگی یه رنگ دیگس ایشالله تولد ١٢٠ سالگیت دخترگلم همیشه مثل الان شاد شاد باشی وصدای خنده هات فضای خونه رو پر کنهماچ دوست دارم  قلب

 

 

امروز صبح که بیدار شدم کنارت نشسته بودم وصورت معصوم کوچولوی دوسداشتنی فرشتمو نگاه میکردم یاد پارسال افتادم اولین باری که دیدمت کامل بهوش نیومده بودم  یعنی بزور خودمو نگه داشتم به آنی گفتم بچم کو میخوام ببینمش؟ نشونم داد وفکر کنم این دیدارمون ٣ ثانیه هم نکشید چون دوباره بیهوش شدم ولی لحظه بینظیری بود قشنگترین ٣ ثانیه عمرمچشمک فکر کنم اگه در آینده آلزایمرم بگیرم این لحظه رو فراموش نکنمخنده

 

من وبابابیی هم که از صبح که چشای خوشگلتو باز کردی تا الان مدام داریم برات تولدت مبارک میخونیم و تو هم نانای میکنیدلقک

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شعمارو فوت کن تا صد سال زنده باشی

 

قربون فوت کردنت برم منخوشمزه

 

 

 

خیلی دوست داری تاتی کنی ولی انگار زیاد خوشت نمیاد خودت راه بری ولی بالاخره دیروز ٢-٣ قدم راه رفتی حالا نمیدونم تجربه جدیدتو دوسداشتی ومیخوای بسرعت ادامش بدی یا نه بازم دوسداری با هم تاتی کنیمسوال

 





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ارشیا
19 خرداد 91 22:10
سلام . ممنون از نظر پر لطفتون .
تولد آوین جان مبارک . با اجازتون به مناسبت تولدش یکی از عکساشو میزارم وب ارشیا . لُپاشو بجای من ببوسین . خداوند براتون آوین جان را مایه دلخوشی و برکت زندگی بکنه


خیلی ممنون..خواهش میکنم.. شمام ارشیا جونو ببوسین
نایسل
19 خرداد 91 23:47
ای جون دلم عزیز خوشگلم تولدتت مبارکککک عشقممم قربون نای نای کردنت عسیس دلمم
بوسسسس


چ خوشملم گوجه سبز یمخوره
مامان مهربون من با اجازه لینکت کردم دل به دل را ه داره


نایسل
20 خرداد 91 20:56
بازم مبارکککککک
مامان آتین
22 خرداد 91 14:53
نااااااااااازی عزیزمممممم تولدت مبارککککک



odgd llk,k :-*


خیلی ممنون :-*
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد