آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دختر بهار

عکسای آتلیه یکسالگی

1391/5/12 12:58
نویسنده : مامان آوین
804 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنجشنبه اس و 4 روزه که سرماخوردیناراحتشنبه باهم رفته بودیم خرید توی پاساژ دل همه رو برده بودی راه رفتنت خیلی بامزس هر کی میبینه دلش ضعف میره مخصوصا که ذوق میکنی ومیخندی ومیدویی ؟آقایون فروشنده اومده بودن بیرون ونگات میکردن بعضیاشونم میخواستن بیان بغلت کنن که البته راتو کج میکردی وسریع در میرفتی تشویقآنی میگه هربار که میری جایی برات اسپند دود کنم شیرین کاریات کار میده دستت اومدیم خونه برات اسپند دود کردم ولی شب که شد حالت یهویی خیلی بد شد تا صبح کلافه بودی بیبنیت کیپ شده بود ونمیتونستی نفس بکشی وخوابت نمیبرد فرداش بردیمت دکتر وبرات دارو نوشت ولی الان خیلی بهتری دیشب راحت خوابیدی ماچ

بخاطر مریض شدنت نشد بیام برات بگم که همون شنبه شب که 7ام مرداد بود متوجه شدم یه دندون خوشگل کوچولوی دیگه پایین سمت چپ در آوردی مبارکت باشه عشق مامانی هوراعاشقشم مخصوصا که باهاش گازم میگیری وجیغم میره هوابازندههمین روزاس که اونیکی دندونتم دربیاد و6 تایی شیماچماچماچ

عکسای آتلیتم بالاخره آماده شدن اینا رو 25 ام خرداد انداختیم ولی خیلی معطلمون کرد الان تحویل گرفتیم 

 

 

 

وای عاشق این عکست شدم اینو قاب بزرگ کردم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یسنا
12 مرداد 91 19:59
سلام نازدخمله ماشاالله چطوری عکس نینیتوگذاشتی؟من نمیتونم:


خیلی ممنون
قسمتی که مطلبتونو مینویسین تو ابزارای بالا یک عکس درخت هستش که روش برین نوشته درج/ویرایش تصویر اونجا باید آپلود کنید
خاله نیلو
31 مرداد 91 20:55
سلام هزارتا بوس واسه این عروسک قشنگم...
هزار ماشاا... که اینقدر ناز و خوش عسکه خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم لطف داری ....ولی اتفاقا دخملم خیلی خوش عکس نیست :-(
غزاله
8 مهر 91 13:49
سلام آوین کوچولوی خوشگل .
مامانت عکسهاتو از ما قایم کرده . حقم داره آخه خیلی خوشگلللللللللل و نازززززززززهههههههه . عشق منی خاله با اون دندونا و خنده قشنگت .
منم عاشق همون عکست هستم که مامانیت دوست داره . اصلا آوین لختش قشنگه .هههههههههههه


مرسی خاله جونی منم عاشق رهام شدم پس حالا که دوسم داری میخوام علوست بشم ...به مامانم بگین لختم قشنگه همش بزور لباس تنممیکنه منم دوست دارم لخت باشم ههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد