آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دختر بهار

مدل کوچولو

1391/10/10 17:57
نویسنده : مامان آوین
283 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخواست تا همیشه کنار خودم بخوابی نفساتو روی گونه هام حس کنم وبوی موهاتو استشمام کنم فکرشم نمیکردم بتونم روزی از خودم جدات کنم ...ولی اینم باید روزی اتفاق میفتاد و وقتش بود که مستقل شی... اینکارو با همراهی بابایی انجامش دادیم حدود ٢ ماهی بود که باهات صحبت کرده بودیم که دیگه نیمه شب بیدارنشی وسراغ میمی رو نگیری برای این مجبور بودم و شبا که بیدار میشدی بابایی بهت آب میداد وگاهی راهت میبرد تا بخوابی ...از اول دیماه هم دیگه تو تخت خودت میخوابی  ...خداروهمیشه شکر میکنم که دخترم همیشه با مامانیش همکاری میکنه وخیلی راحت با شرایط جدیدش کنار میاد ...

 

خانوم مهندس ما خیلی به پیچگوشتی علاقه داره ...میگیری دستت و میری سر اسباب بازیات ومیخوای باطریشونو عوض کنی...البته به زبون خودت میخوای بهشون  آم آم بدی ...این اردکتو بیچاره کردی همش بالای بیچاره رو میکنی به من میگی بزارم دوباره ...میگی لو لو یعنی روشن کن تا روشن میکنم دمشو میگیری که برات بال بال بزنه...بعد میگی نه نه خا خا یعنی خاموشش کن...واین داستان تا شب بارها اتفاق میفته

 

 

عاشق ژست گرفتنانتم تا دوربین دستمون میبینی ژس میگری تا ازت عکس بندازیم بعدم سریع میای ازمون میگیری تا نگاه کنی...اینجام مامانبزرگ برات این شال وکلاه رو گرفته بود مدل شدی تا ازت عکس بگیرم ...قربون سرت برم که کجش کردی عروسکم نازم

 

....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صدف
10 دی 91 22:17
هزار مشالا این فرشته کوچولو خیلی ناز و بانمکه . خدا حفظش کنه . خاله جون قربون اون ژست گرفتنت بشم من عروسک
مهراوه
17 بهمن 91 12:50
آوین عشقه، نازه




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد