آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دختر بهار

نحوه مکالمه این روزا..

1392/11/2 11:27
نویسنده : مامان آوین
395 بازدید
اشتراک گذاری

هر چند مای که میگذره کاملا تفاوت نوع گفتارای روزانمون بوضوح حس میشه..

وقتی داری بازی میکنی ازم کمک میخوای میگم آوین جان خودت میتونی یکم بیشتر تلاش کن دخترم...و وقتیکه بالاخره اونکاری بتونی انجام بدی صدا خوشحالیش با این جمله خونه رو پر میکنه:

هووووووووورا موفق شدم

و گاهی که من کاری رو نتونم انجام بدم

-مامانی تلاش کن موفق میشی..

مشغول فعالیتای روزانم هستم که آوین خانوم میپرسه:

-مامانی این دستی که باهاش  نقاشی میکنم چیه؟

منظورتو نمیفهمم میپرسم یعنی چی چیه ؟؟دسته دیگه!!!

-نه میگم چه دستیه؟ راسته؟

ابلهابلهابله

من با خوشحالی و تعجب:

بععععععععععععله عزیزم این دست راسته اونیکی دست چپ,از کجا یاد گرفتی اینو مامانی؟؟

-خـــــــــــودم یاد گرفتمبغل

میشینی عکس وفیلما رو نگاه میکنی یهو میزنی زیر خنده میگم چی شده؟؟

-عمو آرش به چنگک وبیلچه میگه قاشق وچنگالزبان

رفتیم خرید شهروند ازین چرخای ماشیندار دیدی و دوست داشتی که سوار شی گفتم عزیزم اینا کمن فعلا نینی سوارشه هر وقت رفت خونه بعد شمارو سوارش میکنم...با عجله اومدی اعتراض کنی کهگفتی نینی خونه نَخـــــــــــــــوســـــــــوس......بعد خودت از حرف خودت خندت گرفته میگی :

-مامانی نینی خونه نخوسوس ههههههههههه سوتی دادمنیشخندقهقهه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد