آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دختر بهار

چرخ چرخ عباسی

1391/6/29 22:10
نویسنده : مامان آوین
504 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه میگن از در ودیوار بالا میره رو تازه دارم درک میکنم یعنی چی؟!کافیه رومو بکنم اونور ودر عرض 3 سوت خودتو میرسونی بالای صندلیا یا دستگاه ورزشی من دفعه اول که دیدمت کپ کردم آخه هیچوقت ازین کارا نمیکردی...دختر آروم من کم کم داره شیطونیاش شروع میشه...ولی خودمونیم عاشق اینکاراتم بجای اینکه جلوتو بگیرم تو دلم کلیم تشویقت میکنم ولی خب نگرانتم که اتفاقی برا دخمل گلم نیفتهچشم

مدتیه تمام اجزای صورت وبدنتو یاد گرفتی اولین چیزی که یاد گرفتی 6 ماهت بود که دس دسی رو یادت دادم و فهمیدی که دست کدومه تا الان که همه چی رو بلدی ...بابایی میگه لپمو بکش اینکارو میکنی وکلی باهم میخندین ...یروز تو بغلم بودی گفتم آوین ناخونات بلند شده باید کوتاهش کنم رفتی ناخنگیرو از کشو درآوردی ودادی بمن که ناخوناتو بگیرم ...فقط این یمورد رو فکر نمیکردم بلد باشی که بودیماچ

یه کار جدیدم یاد گرفتی دوست داری دور خودت بچرخی منم برات میخونم چرخ چرخ عباسی خدا آوینم نندازی ...تا نمیخونم یادآوری میکنی میگی تا.. تا.. عبا..پارک که میریم سوار تاب میشی تاب تاب عباسی میخونم برات برای همینم  تاب تاب رو قبول داری حتی اگه بچرخییم باز باید بگم تاب تاب عباسی تا راضی شی

عکسا در ادامه مطلب

 

 

مراحل شیطنتای خطرناک!

 

 

 

این مرحله آخرصعودت دیگه آخرشه نیگاه چجوری ترسیدی ولی همچنان به کار خودت ادامه میدی!

 

اینم چرخ چرخ عباسیابله

 

 

قایم شدن تو کمد!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آویسا
31 شهریور 91 2:00
هزار ماشالله به این دختر ناز
قربون شیرین کاریاش برم
از طرف من ببوسش هزارتا

مرسی خاله جونم شمام آویسای گلمو ببوس که مثه فرشته هاس

نایسل
31 شهریور 91 2:42
عزیز دلمممم شی دمی در اوردی خاله روزتت مبارک خوشگل خانوم


:-*
مرسی خاله جونم مامان آوین خانوم تنبله هنوز نیومده روز دخترو تبریک بگه بهش

نازنین (مامان ثنا)
3 مهر 91 2:02
هزار ماشالله به آوین جونم. فداش بشم من .
تروخدا مواظبش باش دختر گلمو
دوستم من لینکت کردم اگه دوست داشتی به وب ثنا هم سری بزن خوشحال میشم


مرسی عزیزم ...حتما خیلی خوشحال میشمم وبتو ببینم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد