آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دختر بهار

کلماتی که یاد گرفتی

1391/7/7 11:25
نویسنده : مامان آوین
359 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا لغت جدید یاد گرفتی خیلی قشنگ تلفظ میکنی آآ یعنی آقا هرآقایی رو میبینی نشون میدی

میمیرم واسه مرسی گفتنت هرکی چیزی بهت میده با کلی ناز وادا میگی مــــــسی دفعه اول فکر کردم که اشتباه شنیدم ماچقربون اون ناز وادات بشم من ن ن

آآخال که همون آشغال بهمراه اه اه اه خیلی غلیظ بعدش

واینکه هر کی میره سمت دستشویی میگی دیـــــــــــــــــش

بهت اسباب بازیاتو نشون میدم میگم این عروسک کیه دستتو میزنی رو سینتو میگی من ن.. من ن

 کلمات دیگه هم که میگی رو مینویسم البته چون خیلی زیادن فکر کنم خیلیاشو یادم نیاد:

ماما -بابا -دد -تا(تاب)- س سعه(سرسره)-نه-به به -آب-دا(دایی)-مه(مهدا)-نــــــــــــــی(نینی)-در-با(باز)-ما(ماشین)_دائو(جارو)-مو(موز)-دس(دست)-پا-داغ-دو دو(جوجو)-پیــش(پیشی)-ام(میمی)-مو(مو)-آیــــــی(آوین)-عل(علو(تلفن))-الل(الله(نماز خوندن))-تو(توپ)-اس(اسب)-مــــــاس(ماست)-مــــــــو(موش)- تق تق و یعالمه دیگه ولی اینا رو بیشتر استفاده میکنی که تو ذهنم اومد

 

راستی هفته گذشته روز دختر بود نتونستم بیام برای دختر گلم تبریک بگم بابایی برات یه تفنگ حباب ساز و وسایل پزشکی خرید تا بازی کنیم دیگه از دکتر نترسی...استعداد خوبیم داشتی با سرعت تمام واسه خودت یه پا دکتر شدی میای تو گوش منو نگاه میکنی گوشی رو میزاری رو قلبم و دوب دوب میکنی...

 

 

دختران فرشتگانی هستند  از آسمان
برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

 

 

با آرزوی بهترین ها برای فرشته زندگیم . . .
دخترم روزت مبارک

 

 


 

اینم کادوت که ا لبته  اول ترجیح دادی بستنیتو بخوری بعد بری باهاشون بازی کنی

 

 

وصندلی جدیدت که دایی مجید برات خریده خیلی دوسش داری ومرتب باز وبستش میکنی وبا خودت اینور اونور میبریش وقتیم خسته شدی میری روش واینجوری لم میدی

 

 

 

................................................................ 

بابا که شدم
به دخترم پول تو جيبي نميدم
تا يواش از پشت سرم بياد
دستاشو حلقه کنه دور گردنم
موهاشم بخوره تو صورتم
......در ِ گوشم پچ پچ کنه
بگه بابايي بهم پول ميدي ؟ داريم با بچه ها ميريم بيرون ...
موهاشو بزنم کنار . ماچش کنم ، بگم برو از جيبم وردار بابايي
به خاطر دخترم هم که شده ، يه روزي بابا ميشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهدیه
8 مهر 91 11:29
عزیز خاله ماشالله به بستنی خوردنت . یه کم به ایلیا هم یاد بده. گلی گل . خانمی ازت می باره خاله



خاله مهدیه جونم ایلیا رو بیار پیش خودم بهش بستنی بدم بخولهههههه انقده خوشمززززززس
نازنین (مامان ثنا)
23 مهر 91 8:25
ااای جونم . خاله کادوت مبارک.

چه تند تندم بستنی می خوره.
هزار تا بوس برای آوین جونم


مرسی خاله جونم بوووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد