آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دختر بهار

کاملا عادلانه

1391/7/17 21:54
نویسنده : مامان آوین
208 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ١٧ مهر ٩١ کلی متعجب وخوشحال شدم وقتی بابایی گفت دخترم  گفته بابا ...پ .. پ  وپوشکتو نشون دادی  امروزم چندینبار گفتی ..آفرین دختر خوشگلم تو خیلی باهوشی من فقط یکی دوبار قبلا بهت گفته بودم وقتی اینکارو میکنی به مامان بگو تا عوضت کنم ولی چون فکر میکردم هنوز زوده اصراری نکردم وموکولش کردم به آینده ...ولی عشق مامانی خودش شروع به گفتن کرد ...  خیلی کلمات زیادی رو یاد گرفتی و داری با کلمات جدا جدا جمله میسازی

دخترم روز بروز هوشیارتر میشی بازی قایم موشک رو کاملا یاد گرفتی ..درسته که خیلی وقته این بازی رو انجام میدیم ولی الان یاد گرفتی که باید یه جایی مخقی شی دور از چشم من که بگردم وپیدات کنم

وقتی سرت یا دستت به جایی میخوره ودردت میاد میای نشونم میدی و میگی ده وبا دستت میزنی روش ...یعنی دعواش کن اینکارو مامان بزرگم میکنه و تو خیلی خوشت اومده...ولی بابایی اصلا دوست نداره اینکارو انجام بدی منم باهاش موافقم پس من کلی دستت یا سرت رو بوس میکنم تا راضی شی که ده نکنم...آخه دختر مهربون من بهش نمیاد ده کنه قلب

وقتی شیر میخوری یا صبحا که از خواب بیدار میشیم انگار خیلی دلت برام تنگ میشه  لباتو میچسبونی به لبامو پشت سر هم بوسم میکنی یا وقتایی که بابایی از سر کار برمیگرده وتو بغلشی مدام ماچش میکنی وگاهی که منم نزدیکت باشم یدونه بابایی رو بوس میکنی یدونه منو ...کاملا عادلانه

وقتایی هم که برات تاب تاب عباسی میخونیم آخرش میگیم خدا جون آوینو نندازی اگه خواستی بندازی تو بغل باباش بندازی...  یبار که میگیم باباش دفعه بعد باید بگیم مامان وگرنه یاد آوری میکنی یا بالعکسبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آویسا
18 مهر 91 1:47
الهی فدای این فرشته کوچولوی باهوش که اینقدر عدالت رو رعایت میکنه
نایسل
19 مهر 91 14:36
آفرین به تو دخترررر باهوش نازنازی


نانا و نینی جون
29 مهر 91 20:50
ای جان قربونش برم که اینقد شیرینه
وقتی به نینی جونت نگاه معصومانه مادرانه میکنی برای منم دعا کن به همین زودیا مادر بشم


عزیــــــــــزم...انشالله بزودی یه نینی خوشگل بیاد تو دلت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد