آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دختر بهار

متفاوت

1391/8/9 22:23
نویسنده : مامان آوین
241 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دندون هفتمت رویت شد مدتهاس که اذیتت میکرد ..هر از گاهی با هزار کلک وارسی میکردم تا دیروز دیدم بالا سمت راست دستم خورد به دندون کوچولوی خوشگلت...نمیزاری که ببینم تا میگم آوین مامانی بیا دندوناتو ببینم سریع فرار میکنی و میگی نه!

 

روزا از سر کار که برمیکردم سریع میپری تو بغلم ئنشون میدی میگی مه مه..دیروز گفتم مامانی بزار بیام سلام کن بوسم کن بعد می می...امروز که اومدم تا اومدی بگی یاد حرفم افتادی سریع لباتو غنچه کردی وبیطاقت منو بوسیدی ولی نگفتی می می قربونت برم من انقد عاقل وحرف گوش کنی...خداروشکر میکنم همیشه عاقلانه رفتار میکنی

 

شیرینکاریات دیگه بینهایت شده  وقتی با سال گذشته مقایست میکنم شگفت زده میشم خیلی متفاوت شدی ..

 

 بابایی پاش درد گرفته بود آتل بسته بود با تعجب نگاش میکردی گفتم آوینم دعا کن بابایی زودتر خوب شه دستاتو بردی بالا و گفتی اودااا اوب(یعنی خدایا خوب)

 

غذاتو کاملا باید خودت بخوری بخوام بهت بدم از جات بلند میشی وقید غذاخوردنو میزنی...از این بابت خوشحالم ولی آخه غذات خیلی کم شده اینجوری...ولی خیلی دیدنین این لحظه ها

 

تمام عکسای کتاباتو کامل یاد گرفتی ... اسم خودتو میگی آووآ...تو خونه راه میری و واسه خودت زیر لب شعر میخونی...وقتی برات شعر میخونم جایگاه کلماتو یاد گرفتی و بعضیاشو تکرار میکنی..این شعرارو خیلی دوست داری گریه بده گریه بده بچه ها بچه ها همیشه بخندیم همیشه بخندیم هاهاهاهاها ... ای خاله طوطی من با تو قهرم ...توپ سفیدم...تاتاب خمیر...دویدم ودویدم..

 

به نقاشی ومداد رنگی هم بالاخره غلاقه پیدا کردی میری میاری میگی چش چش...ومن باید برات چشم چشم دو ابرو رو بخونم وبکشم...همیشه مننتظر بودم نقاشی بکشی ولی چون علاقه نداشتی اصراری نمیکردم تا خودت کشفش کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آویسا
22 آبان 91 10:24
هفتمین دندون آوین خانوم هم مبار ک باشه آوین کوچولوی ناز مامانیت هم مثل خودت نازه

راستش چند وقتی شوهرم همش میگه آویسا رو ببریم باغ وحش ولی من دو دل بودم اخه میگم میره میچسبه به قفس و یه وقت مریض میشه ولی حالا که آوین جون رو دیدم بهش خوش گذشته شاید این هفته بردمش



مرسی خاله افسانه..راستش منم چندان تمایل نداشتم آوین ببرم ولی وقتی رفتیم ب آخرین باری که رفته بودم باغ وحش خیلی متفاوت بود کمی تمیز تر شده بود ویکم بهش رسیده بودن نگران نباش خیلی با حیوونا تماس نداره ببرینش کلی ذوق میکنه..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد