آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

دختر بهار

این چیـــــــه!!

1392/2/14 14:50
نویسنده : مامان آوین
178 بازدید
اشتراک گذاری

دارم برات کتاب پو پو رو میخونم ...میریسیم به عکس شیطون  ..انگشتتو میزاری روی عکسشو میگی این چیه؟! این عکس یه شیطونه که داره پوپو رو گول میزنه که میوه نشسته بخوره...و ادامه میدم ..این چیه؟!! ......این آقای دکتره پوپو میوه نشسته خورده دلش درد گرفته رفته پیش آقای دکتر تا خوبش کنه...نوشته های کتاب قصه رو ادامه میدم...دوباره...این چیه؟! ....

همیشه عاشق این مرحله ی این چیه گفتن های کودکانه بودم...دخترم بزرگ شد وروزی هزار بار از  این چیه ها؟! میپرسه...ومن عاشقانه  سعی میکنم سوالای تکراریه شمارو به بهترین شکل برات پاسخ میدم..

 

با اسباب بازیات مشغولی..ازت سوال میکنم آوینم شیر عسل میخوری برات بیارم یا دَنت؟!

چند لحظه مکث میکنی و میگی:دنت!ودوباره فکر میکنی ومیگی :نَـــــــــه دنت دوس نداااارم موز دوس داااارَم...ومامان کلی دلش برات ضعف میره ازین دوست دارم ها و دوست ندارم هات....واینکه انقد بزرگ شدی که از گزینه های من فراتر میری وخودت گزینه سوم رو انتخاب میکنی..

 

 

 

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد