آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

دختر بهار

بای بای پوشک..

1392/2/22 15:45
نویسنده : مامان آوین
260 بازدید
اشتراک گذاری

صبح 15 اردیبهشت بود از خواب که بیدار شدم اومدم فرشته کوچولومو نگاهش کردم که هنوز تو خواب ناز بود ومامانیش دلش براش خیلی تنگ شده بوده همونجور که نگاهت میکردم بیدار شدی وچشماتو مالیدی وخوشحال شدی که بالای تختت منو دیدی..

گفتم سلام عزیزم صبحت بخیر  خوب خوابیدی مامانی؟

گفتی بعلـــــــــــه ..مامان بیا ایجــــــــا

گفتم من اینجام که..

گفتی نه بیـــا ایجــــا بخوااااااااب..

کمی توی تخت شما باهم کُشتی گرفتیم وماچ مالی کردیم وخندیدیم..

بعد یهو یه فکری اومد سراغم..

گفتم آوین جان دوست داری بریم روی صندلیت جیش کنی؟!

کمی مکث کردی وبعد سرتو به سمت پایین تکون دادی و گفتی بعلـــــــــه

واین شروع بالندگی دوباره ات بود ..یه مرحله دیگه از بزرگ شدنت ..مثل همیشه همراه بودی..ازت ممنونم که همیشه با همکاریت بهم انرژی میدی فرشته مهربونمو فقط چند روز طول کشید تا کاملا یاد بگیری که هربار نیاز به دستشویی داری خبرم کنی دقیقا وقتی 23 ماهت شد یعنی از نوزدهم اردیبهشت دیگه با پوشک بای بای کردی وبقول خودت رفتن پی کارشونزبان

 

توی یکی از کتابات اینو نوشته بود که وقتی ما بچه ها بزرگ میشیم با پوشکامون خداحافظی میکنیم واونا میرن پی کارشون...وشمام میرفتی سر پوشکات و میکفتی بلو بلو پی کالت(برو پی کارت)

 

از بابایی هم ممنون ماچکه خیلی همراهمون بود هرروز صبح میبردت بیرون و برات جایزه میگرفت..وهر شب یه شورت خوشگل با عکسای والت دیسنی برات میخرید که عاشقشون بودی اونا خیلی کمک کردن چون دلت نمیومد کثیفشون کنی ...یبار کثیفش کردی ونشونت دادم خیلی ناراحت شدی ولی اون دفعه آخر بود..

خدایا شکرت ..سپاسگزارم برای اینکه همیشه خیلی بهم لطف داشتی و کمکم کردی..

 

niniweblog.com 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیوا
23 اردیبهشت 92 16:07
تبرییییییییییییییییک میگم
دختر گلت بزرگ شده دیگه خانوووومی شده واسه خودش قربونش برم
آفرین به تو مامان خووووووووب


مرررررررسی خاله جونم




زهرا
30 اردیبهشت 92 19:05
قربون تو دختر گل بشم من.
خيلي خانوم و ملوس و شيرين زبون شدي عسل منننن!!!
عاشقتم يه عالمههههههه
متين جونم شما هم خسته نباشييييي


مرسی خاله جوووووووونم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد