آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دختر بهار

از مهربونیات هر چی بگم بازم کمه..

1392/7/10 13:29
نویسنده : مامان آوین
245 بازدید
اشتراک گذاری

از خواب عصر که بیدار میشی دوست داری بازم یه بالشت بیارم جلو تی وی باهم دراز بکشیم ونازت کنم تا از کرختی در بیای یکم که میگذره میپرسم میوه میخوری جواب شماهم اکثر اوقات یه بــــــــــــــله بلند وبالاسبغل

بعد با من میای ومیوه هارو انتخاب میکنییم ...مادر ودختر عاشق میوه ایم وعصرا جشن میوه میگیریمچشمکامروز رفتیم تا میوه برداریم ودیدیم همه چی ته کشیده فقط خیار مونده بود ویدونه سیب! گذاشتمشون توی ظرف و آوردم ..سیبا رو خرد کردم ودونه دونه بهت دادم تا بخوری یکی دوتا که خوردی پرسیدی مامان متین شما سیب نداری!؟؟گفتم نه مامانی میوه مون تموم شده آخریش بود ..یدونه برداشتی و سمت من گرفتی گفتی مامان شماهم بخور.. چه کیفی داشت خوردن سیب با دستای کوچولوی عاشقت دخترم ...وتا آخر سیب هر یدونه ای که من بهت میدادم شما هم یدونه دهانم میزاشتی و مطمئن میشدی که خوردم شما هم میخوردی...انقد عاشقانه اینکارو میکردی که نتونستم مقاومتی کنم...عاشق مهربونیتم دخترک نازم..قربون دل بزرگت برم من..دوست دارم

گاهی که خیلی خسته هستم ..حین بازی با شما ,چشمامو برای لحظه ای هم میزارم تا خستگی در کنم ..به ثانیه نمیکشه که رطوبت دلپذیری رو روی گونه ام حس میکنم و ..آخ که منو میکشی با این مهربونیای بی دریغت...عاشق این بوسه های شیرینتم که همه خستگی رو از تنم دور میکنه

 

توی چهره ها هم خیلی دقیق میشی و تو پارک یا تلویزیون بچه ها رو میبینی اگه چهرشون ناراحت باشه خودتم چهرتو ناراحت میکنی و میپرسی مامان نینی ناراحتــــــــــه؟ چرا ناراجته؟

اگرم کاری کنی که من ناراحت شم سریع میای بوس بارونم میکنی ومیگی مامان متین ناراحتی؟ بیا بوست کنم خوشحال شی..

 

صبحا هم که چشمای نازتو باز میکنی سریع صدام میکنی مامان متین بیا اینجا(گاهی هم بابا علی بیا اینجا) بمحض اینکه دولا میشیم تا از تخت بلندت کنیم دستاتو حلقه میکنی دور گردنمون یه ماچ آبدار میکنی...قربون بوسه های شیرینت برم که یه صبح پر انرژی رو برامون میسازی وتا شب بیمه ایمماچبغل

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آویسا
11 مهر 92 20:11
واقعا هیچ چی مثل این بوسه های گاه و بیگاه این وروجکا خستگی رو از تن ادم دور نمیکنه
قربونشون برم اینقدر مهربونن طاقت یه لحظه ناراحتی ما رو ندارن خانوم کوچولوی مهربون همیشه مهربون بمون




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد