آوینآوین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دختر بهار

ماتو ماتاتو :-))

1392/7/23 21:02
نویسنده : مامان آوین
334 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه فکر میکردم یکی از شخصیتای کارتونی محبوب دوران کودکیم مورد علاقه تو هم قرار بگیره ولی تا اینجا که کارتونایی رو که اصلا فکرشم نمیکردم مورد استقبالت قرار گرفتن ...برات بره ناقلا وبرنارد و پلنگ صورتی و تام وجری و تواینمایه ها گرفتم ولی اصلا دوست نداشتی اولین شخصیت کارتونی که قبلا هم گفته بودم طوطی آبی بود که انقد سی دیشو دیدی دیگه چیزی ازش نموندچشمک دومین شخصیت کارتونی مورد علاقتم  مارکو  ماکاکو یا بقول خودت ماتو ماتاتو..داستان یه جزیره پر از میمونه.. جالبترش اینه که  از اول تا آخر میشینی میبینی منم پابپات نگاه میکنم انقد جذابه که هر چی بیشتر میبینمش بیشتر عاشق شخصیتش میشم نیشخند

 

 

 

 

تلفظ ماتو ماتاتو هم که دیگه هیچیماچ تازگیا یاد گرفتی صداتو تغییر میدی ولووووووووسی صحبت میکنی و من وبابایی هم که میمرییییم واسه لوس بازیات..دهنتو دوبرابر حالت عادی باز میکنی چونتم میچسبونی به گلوت میگی اجازه دارم  ماتو ماتاتو ببینم ..ماهم هی میخوایم ازت دوباره بشنویم میگیم چی ماتاماتاتا یه نگاه متعجب میکنی ومیگی نـــــــــــــــــــــــه ماتوماتاتو وانقد ادامه میدیم که شما حوصلت سر میره واز خیر کارتون دیدن میگذری زبانالبته نه همیشه ها گاهی که بچه آزاری درونمون رو فرا میگیرهههههههههه

 

 امسال تابستون خیلی بهمون خوش گذشت.. بزرگتر شده بودی اونقد که خیلی راحت میتونستیم برنامه بریزیم وبریم بیرون برعکس پارسال وپیارسال که خونه نشین بودم..فقط کافیه یه کتاب برات بزارم تو کیف وبا هم بزنیم وبریم بیرون تو کل راه کتاب دستته واگه موقعیت  راه بده سریع بازش میکنی(علی الخصوص اگه یه بچه هم اونطرفا ببینی) وشروع میکنی به خوندن.. تو آرایشگاه ..مترو ..سوپر مارکت..

اینم یه کتاب شعر خیلی بامزه که با خوندن شما بامزه تر هم میشه..دست آقای کشاورز هم درد نکنه شعراش برای بچه ها هم جذابه هم محتواش جالبه و با شعر در مورد وسایل خطرناک گوشزد کرده ..یه شعرش در مورد اطو:

 

 

دویدم و دویدم
به یک اطو رسیدم

گفتم چه دم درازی
میای با من تو بازی

اطو دمش را تاب داد
با دست به من جواب داد

 

خطر داره بازی با من
نشو تو هم بازی من

تنم همیشه داغه
یه چشم دارم چراغه

 

پیف می کنم پاف می کنم
پیرهنتو صاف می کنم

اگه به من یه روزی
دست بزنی می سوزی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیوا
29 مهر 92 16:41
عزیزززززززززم قربونش برم با این تلفظاش رها هم این کتابرو خیلی دوست داره و کلشو حفظه که من سری کاملشو براش گرفتم و خیلی شعراش جالبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد